2 Nisan 2016 Cumartesi

Saç Bakımı : Isana Professional Kahverengi Saçlar İçin Şampuan

Size  şu yazımda Isana Professional Kahverengi Saçlar İçin Şampuan aldığımdan bahsetmiştim. Açıkçası ürün ilk bakışta bilindik bir markaya özenmiş gibi görünse de  gösterdiği performans açısından çok da memnun kaldım.


Şimdiye kadar saç renginden ziyade saç yapısına göre şampuan seçtiğim için, ne gibi farklılık olacağını merak ediyordum. Şampuanın rengi kahverengi, bunun sebebinin içindeki pigmentasyonları arttırmak için olduğu söyleniyor. Kokusu oldukça güzel ve ertesi sabah güzel bir kokuyla uyanıyorsunuz. Bazı şampuanlar anlık koku bıraktığı için. 

Ürün kimyasal içermediği iddia edilse de pigmentasyon arttıran kimyasal olduğunu düşünmekteyim. Buna rağmen, saçımda herhangi bir deformasyon, sertlik ya da karışma söz konusu olmadı. İnce telli saç yapısına sahip olduğum için bazen ense kısmında saç telleri birbirine girebiliyor :) Ancak bu şampuan böyle bir etki bırakmadı, dahası saçımı taramak oldukça kolaydı.

İçerisinde saç kremi barındırmayan bu ürün, saçı nemlendirdiği için yumuşak bir yapı etkisi yarattı. Kısacası ben bu ürünü çok beğendim, zaten daha öncesinde duş jellerinden de memnundum. Daha sonra anlatacağım. Ürün fiyatı 9.99 lira olup Rossmann'da satılmaktadır.

Parlak ve güneşli günleriniz olsun.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder