13 Mart 2016 Pazar

Dikkat : Rossmann Alışverişim

Ne zaman İstanbul Forum'a gitsem, mutlaka uğrayacağım yerlerden birisidir Rossmann. Acaba ne zaman Bakırköy'e de bir mağaza açacak ve bizi mutlu edecekler?

Bugün yine gidince eksiklerimi almak istedim, e tabi merak ettiğim ürünleri de. Hadi göz atalım:


1- Isana Professional Kahverengi Saçlar İçin Şampuanı: Açıkçası daha önce Isana'ya ait olan bir çok ürünü kullandım ve çok memnun kaldım. Bu ürünleri de ne zamandan beri denemek istedim, kahverengi ve karamel tonlarındaki saçlar için özel üretilmiş bu ürün, umarım gerçekten içindeki pigmentasyonlar ile saçlarımı daha parlak gösterir. Ürün fiyatı, 9.99 lira.

2- Isana Vazelin: Açıkçası, yıllardır aynı Vaseline markasını kullanıyorum. Ancak, bu üründe parfüm içermediği için denemek istediğim ürünlerden birisi. Bakalım daha sonra size yeniden anlatırım. Ürün fiyatı, 4.99 lira.

3-Rival de Loop Seyahat Boyu Makyaj Temizleme Mendilleri: Daha önce kullanmadığım, ancak kullanan kişilerden olumlu yorumlar aldığım bir ürün. Ancak ne olur ne olmaz, seyahat boyunu almak istedim. Ürün fiyatı, 2.99 lira.

4- Dalan d'Olive Sabun: Hayatımda kullandığım en güzel zeytinyağlı ürünler Dalan'a ait. İyi ki varlar, artık seyahat boyu sabunlarla iş yerinde de çok mutlu olacağım. Ürün fiyatı, 75 kuruş.

Daha sonrasında, size ürünleri tek tek yorumlayacağım.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Özellikle bu sabunlardan ben de çok memnunum. Hayırlı olsun güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her yerde de bulunsa.
      Teşekkür ederim

      Sil