27 Mart 2016 Pazar

Cilt Bakımı : Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Moisturiser / Yağsız Yüz Nemlendiricisi

Çabuk yağlanan ve parlayan bir cilde sahipseniz, yüzünüze uygulayacağınız her ürün konusunda aşırı hassas olmanız gerekiyor demektir. Özellikle de nemlendirici ve benzeri ürünler çoğu zaman size işkence gibi gelebilir. Şimdiye kadar denediğim bir çok ürün ne yazık ki ben de işe yaramadı ya da cildimde döküntüye  neden oldu. Hatta Neutrogena'ya ait bir çok ürün de yüzümü ya tahriş etti ya da sivilce engellemek yerine arttırdı. Ancak şimdi bahsedeceğim nemlendirici kremin neredeyse üçüncü kutusunu bitirmek üzereyim.

Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Moisturiser / Yağsız Yüz Nemlendiricisi


Neutrogena yağsız nemlendirici krem, cildinizi temiz ve yumuşacık tutarken, nemlendirir ve pürüzsüz hale getirir. Bir çok ürün gibi pürüzsüz hale getirirken, gözenekleri tıkayıp cildinizin de nefes almasını engellemez. Belki de en sevdiğim özelliği bu. Genelde nemlendiriciler ciltlerde kalın bir tabakamsı yapı bırakıyor, bu da yüzümü bana ait değilmiş gibi hissettiriyor. Ama bu nemlendirici ile inanılmaz hafif hissedebiliyorsunuz.


Cildi nemlendirmesinin yanı sıra, ciltte oluşan ton farklılıklarını da azaltarak ortadan kaldırıyor. Açıkçası ilk günden beri cildimdeki tonun eşitlendiğini hissettim. Ayrıca, bu krem parlama ve yağlanmayı da engelleyerek beni pek mutlu ediyor. 

Bazımsı yapısı sayesinde de makyaj bazı olarak kullanıyorum, üzerine uyguladığım pudra ya da fondöteni şimdiye kadar kusmadı, umarım hiç de kusmaz :)

Ürün fiyatı 13-15 lirası değişmekte ancak ben kadınlar gününe özel Migros indirimi ile 3 liraya satın almıştım. Hassas ve yağlı bir cilde sahipseniz, bence denemeniz gereken bir ürün.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder