20 Mayıs 2016 Cuma

Ojeler : Flormar CC Concealer - Tan Beige 006

Uzun süredir yazamıyoruz.

İnanın boş verdiğimizden değil, gerek iş gerekse ev hayatının yoğunluğundan. Eğer bizi merak ettiyseniz açıklama yapalım istedik. Dip not olsun istedim.

Yazın gelmesiyle artık bordo tonlarına veda eden, hatta oje de bile daha kadifemsi renkleri tercih eden biri oldum. Özellikle nude tonlarını daha çok tercih etmeye başladım.

Bu ay içinde ikincisine başladığım, en çok kullandığım ojedir Flormar CC Concealer - Tan Beige 006.

Aslına bakarsanız, ürüne başlamadan önce, concealer özelliğine sahip olması çok saçma gelmişti, neticede tırnak üzerindeki renk farklılıkları ya da tırnak kusurları her oje ile kapatılabilir diye düşünmüştüm ama bu iş öyle olmuyormuş. :)

Ojenin yapısı kesinlikle çok kadifemsi, yani tek kat uygulamayla bile istenilen sonuca ulaşmanız mümkün. Kapatıcı özelliğine sahip olması nedeniyle belki de, tırnaklarınızı pürüzsüz gösteriyor. Çift kat ile tam bir pembemsi renge kavuşuyorsunuz.

Bu ton benim cildimle aynı tonda olmamasına karşın, hafif pembemsi bej rengi ile beni mutlu etti. Nude ojelere göre daha parlak ancak sim içermiyor. Oldukça doğal.

Bu serinin diğer ürünlerini de kesinlikle deneyeceğim. Peki ya siz? Denemek ister misiniz?

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder