5 Mayıs 2016 Perşembe

Dikkat : Platin Alışverişim

Geçen hafta Teog sınavının bizlere verdiği imkanla Mersin'e, evime gittim. İki güncük aileme doymaya yetmese de, hiç yoktan iyidir dedim. Mersin'e gittiğimde uğradığım bir kaç yerden birisi de Mersin ve Adana'da bulunan Platin'e uğramaktır. Mersin'de yaşadığım dönemde, kardeşimle ve Ö. ile sık sık gittiğimiz bir yerdi Platin. Bu hayatımızda hiç değişmeyecek bir gerçek aslında.

Platin, özel günlerde muhteşem indirimler yapan, satış fiyatından yüzde 50 indirim yapan bir mağaza. Anneler gününe özel bu indirimi kaçırmak saçmalık olurdu zaten. Gelelim neler aldığıma. Aslında bütün mağazayı alabilirdim ama kardeşim M. ve kendim için eksikleri tamamlamak yeterli diye düşündüm. 


Yukarıdaki parçaları kendim için aldım, bu aralar far delisi oldum. Aldıklarım:

1-Flormar Nudes Far Paleti: Ne zamandır istediğim tonların oluşturduğu bu palet, mat renkleriyle ne zamandır almak istediğim bir üründü. Yüzde 50 indirimli fiyatı ile 11.75 liraya aldım.

2- Pastel Pro Fashion: Kahve göz rengine en çok yakıştırdığım tonlardan birisi de yeşildir, gerek  mat gerek parlak tonlarıyla bu mini paleti beğerek aldım. Yüzde 50 indirimli fiyatı ile 9.25 liraya aldım.

3-Essence Mono Farlar: Her ne kadar tonları belli olmasa da, ten rengine yakın ve bakır renkli bu farlar, yüzde 50 indirimli haliyle sadece 3'er lira.



Kardeşimin de eksikleri sırayla:

4- Maybelline Rocket Volume Maskara: Aslına bakarsanız hiç kullanmadığım ama merak ettiğim bir ürün. Ürün fiyatı yüzde 50 indirimli hali ile 11 lira.

5- Pastel Pro Fashion & Essence Mono Far: Kendime alıp da M.'ye almaz mıyım?:)

6- Maybelline The Colossal Kajal Extra Black: Ben pek bir farkını göremesem de kardeşim oldukça memnun, stoklamakta fayda var. Yüzde 50 indirimli fiyatı ile 4.50 lira.

Totalde 50 liraya yakın ödedim ama en sevdiklerimizi aldım.

Eğer siz de Mersin ve Adana'da yaşıyorsanız, mutlaka Platin'e uğrayın derim.

Sevgiyle kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder