21 Mayıs 2016 Cumartesi

Cilt Bakımı : La Roche-Posay Effaclar Yağlı ve Akneye Eğilimli Hassas Ciltler İçin Bakım

Dün mide hapımı almak için dermokozmetik ürünlerin de satıldığı bir eczaneye girdim. Kasanın tam sağ tarafındaki ürünleri incelerken, son zamanlarda cildimde çıkan sivilceler ve ardından bana bıraktığı izlerden nasıl kurtulacağım diye düşünürken, karşımda şimdi anlatacağım ürünü gördüm.

La Roche-Posay Effaclar - Yağlı ve Akneye Eğilimli Hassas Ciltler İçin Bakım



Tam da benim cilt türümü anlatan bu ürün markasının daha önce bir çok ürününü kullandığım için güvenim tam. Akne, siyah ve beyaz nokta, yağlı cildi ve geniş gözenekler gibi cilt problemlerinde özenli bir temizlik gerektiği için, cilt temizleyici ürünlerine çok önem veriyorum. Özellikle mevsimsel değişimler ve güneş sayesinde yorulan cildimi nasıl korusam diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

Ürün kutusunda gördüğünüz üzere, içinde temizleyici jel ve bakım kremi bulunmaktadır.

Effaclar Jel, cildi temizlerken siyah noktalarda ve parlamaya neden olan yağlanmada gözle görülebilen bir değişime neden oluyor. Sabun, renklendirme, alkol ya da paraben içermeyen bu ürün, dermatolojik olarak uygunluğu kabul görmüş. Ürün 50 ml olmasına karşın uzun süre kullanılabilecek yoğunlukta.

Effaclar Duo Bakım Kremi, cilt bozukluklarını azaltmaya, akne lekelerine karşı üretilmiş olup 24 saat içinde etki gösterildiği söyleniyor - hadi inşallah! Ürün 15 ml, acaba yeterli gelecek mi?

Ürün deneme fiyatı ile 24.99 lira olup kesinlikle kaçırılmaması gerekiliyor - zannımca.

Lekesiz bir cilt için...

Ü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder