3 Mart 2016 Perşembe

Saç Bakımı : Pantene Argan Yağlı Elixir Yağ Terapisi

Kabarma,kırılma,mat ve kuru görüntü yanı sıra diplerden de hafif yağlanma gibi hepinize tanıdık gelen sorunlar evet saçlarımızdan bahsediyorum :) Bazen evde takıldığımız günler anlamsızca harika şekil alan bazen de dışarı çıkmamız gereken güzel olmak istediğimiz bir günde ise inatla istediğimiz gibi olmayan caağnım saçlarımız :)

Konuya giriş yaptığıma göre şimdi size şu serumdan bahsedeyim.Tabii ki vaat edilenler gibi mucizeler yaratmıyor fakat geçen yaz tanıştığım bu ürünü hala kullanmam da memnun olduğumun bir göstergesi. Daha önce bir çok serum kullandım fakat çoğu saçımı ağırlaştırdı ve çabuk yağlanmasına neden oldu.


PANTENE ARGAN YAĞLI ELIXIR YAĞ TERAPİSİ ise gerçekten saçınıza sürdüğünüzde elinizde bile yağlı bir his bırakmayan bir ürün. Kullanımına gelecek olursak ürün pompalı bir başlığa sahip. Çok az miktar ürünü duştan sonra saçıma uyguladıktan sonra normalde taramakta güçlük çektiğim saçlarımın yumuşacık olduğunu ve kolayca tarandığını söyleyebilirim.

Ürünün hafif, güzel bir kokusu var. Kuruttuktan sonra saçlar hala yumuşak ve parlak. Üstelik en ufak bir yağlanma ve ağırlık hissi de yok. Kırılmaları onarır mı bilmiyorum ama belki taranmasını kolaylaştırdığı için geciktirir diyebilirim. Benim gibi gür ve kabaran saçlarınız varsa üründen memnun kalacağınıza eminim.

Fiyatına gelecek olursak ben Watsons'tan 9 liraya almıştım.Sanırım indirimsiz fiyatı da l2 lira civarı. Ürün 100ml boyutunda, bence fiyatı da gayet uygun. Bir iki pompalanması yeterli geliyor, bu yüzden de uzun süre kullanabilirsiniz.

Siz de deneyimlediğiniz benzer ürünleri bizimle paylaşırsanız sevinirim :)

Satın almak isteyenler var ise buraya tıklayınız.

Hepimize bol gülüşlü ve güneşli günler dilerim.

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder