17 Mart 2016 Perşembe

Saç Bakımı : Loreal Elseve Arginine Direnç Ekspres Bakım Spreyi

Geçen gün Watsons hafta sonu indirimiyle aldığım ve henüz 1 hafta bile olmamasına karşın beni çok mutlu eden bir ürünü size tanıtmak istiyorum. Öncelikle belirtmeliyim ki, uzun saç kullanmayı seven ancak ara ara omuz hizasında saç kullanan birisi olarak, bu ürün resmen derdime derman oldu.

Loreal Elseve Arginine Direnç Ekspres Bakım Spreyi - 2li Bakım İksiri!


Açık konuşmak gerekirse, ürünü alırken, ön yargılarım çok fazlaydı. Şimdiye kadar o kadar çok saç bakım ürünü ya da buna benzer ürün aldım ki hep pişman oldum. Açıkçası bu ürünün rengi beni benden aldı. Pembe tonlarını günlük hayatta pek kullanmasam da mutlaka bir şekilde hayatıma katmıyor değilim.

Bu ürünü bana tanıtan satış danışmanı, çok memnun kalacağımı, diğer ürünler gibi yağlanma ya da ağırlaşma hissi vermeyeceğini söylemişti, inanmadığım için sanırım bir özür borcum var.


Ürünü kullanmak gayet basit. Ürünü çalkaladıktan sonra, hafif nemli ya da kurutulmuş saçınıza eşit olarak sıkıyor ve istediğiniz şekil veriyorsunuz. Ben şekil vermekle uğraşmayı sevmediğim için, sadece kurutuyorum. Buna rağmen sonuç harika! Sabah uyandığımda saçım kuruttuğum hali ile oldukça doğal duruyor. Kesinlikle ürünü çalkalamadan kullanmayın, bu pembe rengini alması gerekiyor. 



Dürüst olmak gerekirse, ince telli saç yapısına sahip olduğum gibi, güçlendirecek herhangi bir maskenin olduğuna da inanmıyorum. Ancak bu ürünle beraber, saç dökülmelerim azaldı. Dahası saçıma güzel bir yoğunluk da kazandırdı.

Yağsız ve havalı saçlarım için Loreal'e teşekkür eder, benim gibi saçıyla başı belada olan herkese tavsiye ederim.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

8 yorum:

  1. Yorumlama için teşekkürler :) bu ürün çok yeni çıktı galiba hiçbir yerde yazı yok hakkında bende baya merak ediyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müge hanım merhaba, az önce saçımı yıkadım ve yeniden uyguluyorum. İnanılmaz mutlu eden bir ürün. Kesinlikle öneririm.

      Sil
  2. Diplere de sürülüyormu yoksa sadece saçın kendisine dökülme azaldı dediniz ondan merak ettim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dipten aşağı sürüyorsunuz ve inanın ben 3.şişemi bitirdim dökülme ciddi anlamda azaldı.

      Sil
  3. Kuru saça uygulayınca etkisi daha bi az oluyor sanki. Bende 1 hafta kadar kullandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru saça uyguladıktan sonra saçımda kırılma arttı, ben de bıraktım.

      Sil
  4. Bu elseve nin ×3 serisi devam ürünü 6 ml lik cam şişedeki kürler nasıl kullanılıyor bilen var mı arkadaşlar durulanır mı sizce?

    YanıtlaSil
  5. hiç kullanmadım, siz kullandınız mı?

    YanıtlaSil