26 Mart 2016 Cumartesi

Rujlar : Wet n Wild Megasticks No:E126

Bu yaz çok daha popüler olan kalem rujlardan bahsetmek istiyorum. Yaz kış bordo tonları seven biri olmama rağmen, yazın bronz tene en yakıştığından belki de bu ruju almıştım.

Wet n Wild Megasticks Balm Stain E126


Gerçekten büyük bir boyda olan bu ruj, dudakları nemlendirerek renk veriyor ve dahası balsam etkisi yaratıyor. Yumuşak yapısı ile kolay sürülebilen bu ruj, sürdükten sonra dudaklarda nane etkisi gibi bir etki yaratıyor. Bir kaç forumda bu rujla alakalı, dudakları daha dolgun gösterdiğine dair yazılar okumuştum ancak zaten dolgun dudaklarım olduğu için pek bir şey fark etmedim.



Belki de ürünün tek kötü özelliği, uzun süre kalıcı olmaması ancak zaten ürün böyle bir iddia ile de piyasaya çıkmadı. Ürün, asansörlü bir yapıya sahip olduğu için, kullandıktan sonra da muhafaza etmek daha kolay oluyor.


Bu seriye ait çok sayıda renk söz konusu ancak eğer siz de benim gibi farklı tonları denemek isterseniz bu gül kurusunu öneririm. Mata yakın yapısı ile sizi mutlu edecektir. 

Ürün fiyatını tam olarak bilmiyorum, ben indirim döneminde almıştım, stoklamadığım için de pişmanım.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Yaz gelsin artık.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder