12 Mart 2016 Cumartesi

Rujlar : NYC Red Rapture No:432

Bordo tonlarında ruj kullanmayı sevdiğim kadar bazen daha dikkat çeken rujları da kullanmıyor değilim. Açıkçası bu ruju bordo ruj ararken yanlışlıkla almıştım. Ancak o günden bu güne ara ara da olsa kullanıyorum. Özellikle bazı rujların altına baz olarak kullanmayı çok seviyorum.



Ürünümüz, NYC Red Rupture No:432

NYC firmasına ait bir çok ürün gibi, bu ürün de oldukça kaliteli. Her ne kadar NYC ürünleri, benzer ürünlere göre ucuz olsa da, bu rujun kalıcılığı harika. Neredeyse 8 saate kadar dayanıklılık gösteren bu ruj, dudakları kurutmayacak kadar da kremsi bir yapıya sahip.


Yaz aylarında da bordo ve tonlarını kullanmayı seven birisi olarak, kırmızı alt tonlu bir ürün olarak bu ürünü tercih etme sebeplerimden birisi de, kullandıktan sonra dudak kenarlarında çizgi şeklinde kuruma izleri bırakmaması. 


Yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, ürün uygulandığı noktada gerçek rengini tam anlamıyla verebiliyor. Bu tonları sürerken dikkat edilmesi gerektiğinden ben uygulamayı fırça ile yapmaktayım. 


Ürün fiyatı yaklaşık olarak 7.90 lira olup Watsons mağazalarındaki standlarda bulmak mümkündür. Ancak eleştiri yapmak gerekirse, şimdiye kadar tertemiz bir Watsons standı görmedim, dolayısıyla eğer bu ürünü bulursanız, bir kaç adet stoklamanızı öneririm.

Eğer başka öneriler isterseniz buraya tık tık ve buraya tık tık.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Rujun rengine bayıldım tek kelime ile gerçekten ne güzelmiş :) Fiyatı da gayet uygun güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten makyaj çantasında bulunması gereken bir renk :)

      Sil