17 Nisan 2016 Pazar

Rujlar : First Time Nude No:214

Nude çılgınlığı başladığı günden beri, nedense kendime hiç bir nude tonunu yakıştıramadım. Dudaklarımı ya olduğundan cansız ya da anlamsızca hastalıklı gibi gösterdi. Oysaki her seferinde stand başında özenerek ya da birinde görüp kıskanarak :) mutlaka bir ürün almışlığım vardır. Daha sonra size nasılda Flormar'ın bana yakışmayan o soluk rengini anlatabilirim. 

Derken, geçenlerde uzun süre sonra ilk kez Bakırköy Carousel Watsons'da tertemiz bir NYC standı gördüm. Buradan yetkililere duyuruyorum: lütfen artık şu standları düzenleyin, yeni ürün getirin! 

Nude First Time No:214'ü görünce bu nasıl nude demedim değil. Ancak renginin sürdükten sonra, gerçekten ten tonuyla uyum sağladı. Her ne kadar ilk bakıldığında rengi daha koyu ya da kahveye çalsa da sürüldükten sonra ten renginizle uyum sağlayan bir yapıya sahip.


Yumuşak yapısı ve uzun süre kalıcılığı ise belki de bu ürünü daha sonra tercih etmem için yeterli bir neden. Herhangi bir alerjik ya da zararlı madde içermediği için dudağınızı nemlendirir, kurutmadan uzun süre dudağınızda kalabilir. Bazı nude rujlara göre de oldukça mat olması sizi daha doğal gösteriyor.


Ambalajı bir çok markaya göre kalitesiz gibi görünse de oldukça pratik kullanımı var, sürerken dağılma ya da bulaşma yapmayacak şekilde dizayn edilmiş. Ürün fiyatı 7.99 lira olup farklı tonları da var. Açıkçası benim kafamdaki ön yargıyı kıran bu ürün için NYC'ye teşekkür edebilirim.

Siz de nude tonlarını seviyor ancak benim gibi size uygun olanı bulmakta zorlanıyorsanız, en yakın NYC standına gitmenizi tavsiye ederim.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Güncelleme : NYC standında bulunan bu ürünü bana NYC ürünü diye satan bir satış danışmanı yüzünden, bu ürünün NYC firmasına ait olduğunu düşündüm. 'Miyoplukla' beni suçlayan bir 'adsız' izleyicim, bu rujun First Time markasına ait olduğunu söyledi. Yapmış olduğum hatalardan dolayı özür dilerim ancak hakaretvari yorum için teşekkür ederim.17.04.2016 Pazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder