31 Mart 2016 Perşembe

Rujlar : Golden Rose Velvet Matte Lipstick - 01

Nude tonlarda ojemi tanıttıktan sonra arkasından hemen bir nude rujdan bahsetmem blogumuzun adına yakışır olacaktır herhalde. Bu aralar eminim çok duydunuz Golden Rose markasının  Velvet Matte serisini. Ben de geçtiğimiz aylarda bir adet ruj edindim bu seriden.Satış temsilcisinin önerdiği renk serinin 01 numarası oldu. Aslında bana kalsa içinde daha pembe alt ton olan bir nude tercih edecektim ama o an almış bulundum. Ruj denemeyi hijyenik bulmadığımdan bakarak almaktan başka çarem yok maalesef.


Aslında renk koyu bir nude tonu. Sanki beni pek açmadı gibi. Rengini daha iyi seçmiş olsaydım daha memnun kalacağımı belirtmek isterim. Çünkü mat olmasına karşı dudakları hiç kurutmuyor. Kalıcılığı mükemmel değil ama tazeleyebiliriz sonuçta. Satış temsilcisini dinlemeyerek kendi seçeceğim bir rengini almayı düşünüyorum açıkçası. Ama aranızda koyu tenliler varsa bu rujdan memnun kalabilirler.Yalnız Golden Rose sitesindeki görselde ürün daha açık renk görünüyor, online alırsanız dikkat edin derim ben !



Bir de mat ruj kullanmak için sanırım ya çok belirgin göz yapınız olmalı ya da koyu göz makyajıyla tamamlamalısınız. Aksi takdirde biraz hasta görüntüsü yaratabiliyor bu rujlar.

Genel olarak ruju denemenizi tavsiye ediyorum. İsminden de anlaşılacağı gibi kadifemsi bir matlığı var ve dudakları yoran bir ruj asla değil.

Fiyatı 17.75 lira ancak indirimdeylen 10 liraya kadar düşüyor.

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder