4 Mart 2016 Cuma

Ojeler : Alix Avien Diamon No:26

Biz kadınlar dışarı çıktığımızda hani küçük de olsa bir şeyler almadan eve dönmek istemeyiz ya işte ben ve canım dostum Ü. ne zaman dışarı çıksak mutlu olmak için tercihimizi ojelerden yana kullanırdık. Tabi bazen abartır dakikalarca seçim yapamazdık ama çok da eğlenirdik. Şimdi farklı şehirlerde yaşadığımız için görüştüğümüzde ancak hasret giderebiliyoruz, bu küçük eğlencelerimize maalesef vakit kalmıyor :(

Bugün size bu küçük eğlencelerimizden birini tanıtacağım. Geçen yıldan beri adını sıkça duyduğumuz marsala rengi (adını Sicilya'da yapılan tatlı bir şaraptan alıyormuş), benim en sevdiğim koyu renk ojeler arasında yerini aldı.

   

Alix Avien Diamond No:26 Alix Avien Diamond Serisi gerçekten başarılı. Tek kat da bile kapatıcılığı mükemmel. Oje kıvam olarak klasik seriye göre daha akışkan ve sürülüşü daha kolay. Aylardır kullanıyorum katılaşma, donma gibi bir sorun yaşamadım. İsterseniz iki kat da uygulayabilirsiniz ama dediğim gibi gerek bile yok, tek kat uygulamada renk gayet belirgin. 

Bordo tonlarını sevenler için bordoya alternatif oluşturabilecek neşeli bir renk bence. Bordo sevenler buraya da tık tık lütfen.

Ürün fiyatı 4.5lira olup, bu markanın ojelerini Watsons ve Gratis'te bulabilirsiniz. 


Hepimize bol gülüşlü günler dilerim.

Ö.

3 yorum: