28 Mart 2016 Pazartesi

Maskaralar : Rimmel Volume Colourist Maskara

Geçen gün size bahsettiğim Rimmel markalı yeni maskaramı kullanmış bulunmaktayım. Bir kaç gün deneyimlemeden sizinle paylaşmak istemedim. Sonuçta bazı alerjik durumlar ilk kullanımda ortaya çıkmıyor.


Canım dostum Ü.'nün tavsiyesiyle aldığım ürün hakkında deneyimim olumlu sonuçlandı ve arkadaşımı mahçup etmedi :)


RIMMEL Volume Colourist Mascara kirpikleri belirginleştiriyor. Dolgun bir görüntü sağlıyor. Kesinlikle kuruyup göz altlarınıza dökülmüyor.Kıl fırça yapısına sahip. Uygulamada göz kapaklarıma da bulaşmıyor:) (Maalesef silikon fırçada bu sorunu çok yaşıyorum :( ) İndirimli sandığım ürünü dikkatsizliğim yüzünden indirim bittikten sonra 19.90 liraya Watsons'tan satın aldım. Siz umarım benim gibi yapmazsınız :)

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder