20 Mart 2016 Pazar

Kremler : Isana Vazelin

Yıllardır Vaseline marka vazelinler kullanan birisi olarak, geçen gün Rossmann alışverişimde uzun süredir merak ettiğim Isana Vazelin'i aldım.


Bu ürünü merak etme sebebim gerek parfüm içermemesi gerekse bir çok arkadaşımın gerçekten memnun kaldığını söylemesiydi. El kremi kullanmaktan pek hoşlanmayan ancak yatmadan önce mutlaka vazelin kullanan birisi olarak açıkçası vazelin benim için gerçekten önemli bir ürün.


Her ne kadar ürün parfüm içermese de açıkçası kokusuz olması beni rahatsız etti. Dahası herkesin anlattığı gibi bir ürün olmadığını anlamam pek de uzun sürmedi. Belki de yılların vermiş olduğu alışkanlıktan dolayı ön yargılı davranıyorum ama açıkçası kullandıktan sonra sanki elime yağ sürmüş gibi hissettirdi, oysaki özellikle manikürden sonra tırnak diplerime uygulayınca mutlu hissetmeyi bekliyordum.

Özetle, ben üründen pek memnun kalmadım ama denemek isteyen arkadaşlarımın en yakın Rossmann mağazasına gitmesini öneririm.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder