4 Mart 2016 Cuma

Kapatıcılar : Wet n Wild CoverAll Kapatıcı Paleti

Daha öncesinde bir çok iyi markanın buna benzer paletlerini görmüş, ne işe yaradıklarını pek anlamamıştım. Kız kardeşimle çıktığımız bir alışverişte kendisine bu üründen bahsedince bana hediye aldığı bir üründür aslında Wet n Wild CoverAll Kapatıcı Paleti

Fotoğraftan da gördüğünüz gibi farklı dört renge sahip olan bu pek beğenilesi ürünü tanıyalım bakalım:


1-Brightens: "Aydınlatmak, canlandırmak" olarak tanımlayabileceğimiz bu somonumsu, pembemsi bölümü, yüksek oranda kapatılması gerekilen yerlerde kullanıyoruz. Bir başka deyişle, yüzümüzde sivilce, akne gibi izleri kapatmak için gönül rahatlığı ile kullanabiliriz.

2-Neutralizes: Adından da belli olduğu gibi, acil durumdaki noktaları "nötr hale getirmek" için bu yeşil tondaki bölümden yardım alıyoruz. Rengi sizi korkutmasın, kullandıktan sonra üzerine süreceğiniz pudra ile cildinizdeki renk farklılıklarından kurtulabilirsiniz.


3-Covers: "Kapatmak" anlamına gelen bu arkadaş, gerçekten kapatma görevini hakkıyla veriyor. Özellikle göz altlarımın uykusuz gecelerden ya da yorgun anlardan sonra morarıyor ya da kendi halinden başka şekle bürünüyorsa, işte o zaman bu bölümü, "brightens" uyguladıktan sonra uyguluyor ve daha berrak, doğal bir görünüme sahip oluyorum. 

4-Highlights: Pek "parlatmak" ile işim olmasa da açıkçası bazı zamanlarda ihtiyaç duyduğum anlar olabiliyor,işte bu anlarda pek sevgili "highlights" bana yardımcı oluyor. Kendisi doğal bir parlaklık ile sizi memnun edecektir. 


İlk fotoğraftan da fark edilir mi bilmem ama ürünü hazirandan beri neredeyse her gün kullanıyorum, hele malum günlerde zaten akneye meyilli olan cildim coşabiliyor, işte o vakitler yanımdan ayırmıyorum. Buna rağmen, maşallah pek bereketli çıktı. 

Ürünü ben aldığımda fiyatı 14.90 liraydı, açıkçası en son baktığımda 17.90 liraya kadar yükselmişti. Bence ilk fırsatta fiyat daha da yükselmeden alın derim.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder