17 Mart 2016 Perşembe

Farlar : Essence Nudes 02

Çok yoğun göz makyajı yapmayan biri olsam da alışveriş anında heveslenip bir sürü malzeme alıp tarihi geçene yakın da çöpe atmışlığım çoktur. Geçen yıldan beri yoğunlaşan nude çılgınlığına da katılmasam olmazdı tabi.


İlk olarak ruj ve ojelerle deneyimlediğim nude tonlarda sıra bir far paleti almaya gelmişti. Şu çok sevilen The Balm markasının standına yanaştım ilk önce Gratis'te. Fiyatlar biraz yüksek geldi 'amann ne gerek var sanki kullanacak mıyım' diyerek devam ettim. Devamında daha önce hiç almayı düşünmediğim Essence markasının nude tonlarda far paletini görünce durakladım. Marka hakkında hiç bir fikrim yoktu; üstüne bir de standın acayip dağınık olması da itici geliyordu ama far paleti de güzeldi hani renk tonları falan tam da benim gibi az göz makyajı yapan biri için çok gerekliydi :) Denemeye değer dedim nasılsa beğenmezsem tarihi geçene kadar benimleydi en fazla :)


Evet farın öz geçmişi bu şekilde. Kendisini iki aydır kullanıyorum çok da memnunum. Özellikle koyu renk ruj seven ve gözlerdeki yorgun ifadeyi alsın yeter diye düşünenler için, içinde çok sayıda açık renk tonuna sahip olan ESSENCE ALL ABOUT NUDES 02 ideal bir far paleti diyebilirim. Birbirine çok yakın renk tonlarının yanında,  içinde gölgelendirme de yapabileceğiniz 2 koyu ton da yer alıyor. İlk bakışta sedefli gibi görünen palette sadece iki renk hafif ışıltılı, diğer renkler ise günlük makyaj için rahatlıkla kullanabileceğiniz çok çok hafif bir ışıltıya sahip. Uçup gidecekmiş gibi görünüyor fakat kalıcılığından da memnunum. Hatırlamıyorum tam olarak ama 13lira civarı bir fiyata satın almıştım Gratis'ten. Bu fiyat için gerçekten beklediğimden çok çok iyi. Denemenizi tavsiye ediyorum. Memnun kalacaksınız bence:)

Hepimize bol gülüşlü günler diliyorum :)

Ö.

2 yorum:

  1. Bu ürünü bulamadım hiç. internetten alacağım site var mı ?

    Nurgül

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nurgül n11.com da rastladım sanırım.Ama ben Gratis'ten almıştım.

    YanıtlaSil