27 Mart 2016 Pazar

Cilt Bakımı : Yves Rocher Ultra Mat Parlama Karşıtı Jel Krem

Daha önceki yazılarımda size güneş kremlerinden bahsetmiştim. Karmadan yağlıya bir cildim olduğundan da tabi. Hal böyle olunca krem seçmek gerçekten de zor oluyor benim için. Çünkü bir çok ürün vaat edilen gibi çıkmıyor genellikle. Ama denemeden bunu anlamak da maalesef biraz zor. Benim gibi cilde sahip olanlar bilirler; en çok şikayet ettiğimiz konular parlama ve sivilce oluşumu oluyor çoğunlukla. İlk bakışta hoşuma giden bir çok krem bir kaç kullanımdan sonra yüzümde sivilce çıkmasına neden oluyor.

Bir çok ürününü severek kullandığım Yves Rocher markasına ait Sebo Vegetal serisinden Ultra Mat Parlama Karşıtı Jel Krem beklentilerime olumlu yanıt veren kremler arasına girmeyi başardı.


Cilt tipimi tarif  ettiğim satış temsilcisinin önerisiyle aldığım bu krem gerçekten parlamayı önlüyor. Yapısı çok ince öyle krem sürmüş gibi bir his yaratmıyor. Aksine bir temizlik hissi veren ferahlatıcı bir etkisi var. Cildi gerektiği kadar nemlendiriyor. Kesinlikle bende sivilceye neden olmadı. Aksine ciltteki sebum salgısını dengeliyormuş. Paraben ve renklendirici gibi zararlı maddeler de içermemesi tercih sebebimin başında geliyor.

Ürünü makyaj bazı olarak da kullanıyorum. Çok hafif bir yapısı olduğu için makyajı da ağırlaştırmıyor. 50 ml'lik tüpte yer alan ürün kullanım açısından da hijyenik. Ürün fiyatı 46.90 lira, ancak ben indirim dönemlerinde almaya çalışıyorum.

Markanın aynı serisine ait tonik ve yüz yıkama jelini de daha önce kullanıp memnun kalmıştım. İlk indirime girdiğinde tekrar almayı düşünüyorum.

Umarım size yararlı olabilmişimdir.

Ö.

2 yorum:

  1. Benim yağlı cildime çok uygun görünüyor ♥ Teşekkürler paylaşımın için
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü kullanmadan önce, tester istemenizi öneririm

      Sil