4 Mart 2016 Cuma

Allıklar : Maybelline NY Face Studio Master - Warm Copper

Allık konusunda genelde koyu ve toprak renkleri tercih ettim. Ancak son zamanlarda nedense şeftali ve pembe tonlarına rastladım. Belki de bu nedenle Maybelline Face Studio'nun Warm Copper ismiyle çıkardığı bu ürünü görünce dayanamayıp aldım.



Aslına bakarsanız bu ürünün yağlı ciltler için uygun olup olmadığı konusunda pek de fikrim yok ancak ürünün mata yakın yapısı nedeniyle pek de sorun yaşamadım. Gün içerisinde bir kaç kez tazeledikten sonra allığım oldukça belirgin ve hoş durarak beni çok memnun etti.


Maybelline bu ürünü çıkarırken Master olarak adlandırmasına karşın, günlük kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum. Bir başka deyişle, uzun süreli kullanımlar için fazla performans beklemek bu ürün için pek de uygun olmayabilir.

Eğer siz de benim gibi toprak tonlarıyla kendinizi mutlu hissedecek ya da saç ve ten renginize en uygun tonların bakır renkleri olduğunu düşünüyorsanız, bu ürünü kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Allığın fiyatı ortalama 19.99 lira olup 'Kadınlar Günü' için yapılan özel indirimlerde yüzde 50'ye kadar almanız da mümkündür.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder